NOSTALGI

God kväll alla snygga! Har vart dålig på att blogga, men har typ sovit eller kollat på tv hela tiden. Jag tänkte att jag skulle gå upp i tid idag, även fast jag var ledig, och jag var på god väg. Vaknade kl elva av mig själv och skulle bara sova tio minuter till, men sen öppnade jag ögonen och då hade kl blivit ett. Så det sket sig med andra ord. När jag vaknat vamdrade jag till konsum för att köpa godis, coca och cigg. Tog en dusch och sen satte jag på vingar av glas, en av mina favoritfilmer. Älskar den verkligen!

Nu har jag precis gjort mig klar och ska möta upp bästis om 20 minuter. Vi ska faktiskt till vår gamla fritidsgård och snacka lite med tomas och dem som jobbar där. Dem hade oss när vi var små, så det ska bli skitkul. Det var faktiskt på gårn som jag och P blev kompisar. Hon frågade om jag ville spela biljard, och på den vägen är det. Och nu, fem år senare är vi fortfarande bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0