OM DU HAR VÄGARNA FÖRBI APOTEKET

Måste bara tipsa om mina två favorit krämer från apoteket. Den första är en oljefri ansiktskräm, kostar 62 kr tror jag. Den återfuktar jättebra och förebygger finnar eftersom den absolut inte är fet. Den andra är egentligen en acnekräm, men jag använder för de få finnar jag får ibland. Den är väldigt stark, men fungerar väldigt bra och tar bort sånt där äckelpäckel snabbare än någon annan kräm. Likaså den förebygger framtida hudproblem. Krämen heter basiron, och om man aldrig testat den förut ska man börja med den lilla tuben som kostar 100 kr. Var också försiktig med handdukar och liknande, torka av ansiktet med papper och skölj med ansiktsvatten innan du torkar ansiktet med tyg, den bleker nämligen jättesnabbt. Hann förstöra ett antal handdukar här hemma innan jag fattade att dem blev förstöra, haha.


Kommentarer
Postat av: jess

har provat den där också, den är faktiskt jättebra :)

2009-11-27 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0