PÅ VILDA ÄVENTYR

Shit, kom nyss ur duschen och sprayade på solspray också. Känner mig helt stressad men jag vet inte varför. Sitter bara och tänker på hur mycket jag vill byta jobb, och hur mycket jag längtar efter att få säga upp mig. Men nog om det, idag drog jag och belly till sumpan för att kolla hur mycket det skulle kosta att fixa hennes tatuering. Efter det blev det käk på donken och sen åkte vi hem. Väldigt mysigt!

Efter det träffade jag bästis ett tag för att chilla och bara snacka lite skit. Kollade vänner och bara tog det allmänt lugnt. Sen åkte jag hem, hoppade in i duschen och nu sitter jag här. Fortfarande stressad över en massa skit. Måste skriva klart svenskan, historian, religionen och fixa jobb. Allt är piss med mamma, och allt är kaos hemma. Måste slappna av så ingenting spårar ur. Kanske ska köpa en ny jacka på torsdag också. Får ett riktigt bra pris för en mörkbrun constable. Har alltid gillat dem så varför inte lixom.


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

kunde du hitta en finare bild på mej HAHHAHAHAH

2009-11-10 @ 11:08:17
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0