SCHH I DON'T BELIEVE YOU

Kan någon vara vänlig och förklara hur det känns att ha urinvägsinfektion? För jag har så ont längst ner på magen i omgångar så jag vet inte vad. Det är som korta kramper som kommer och går, vad kan det vara? En sjukdom?! PANIK! Nej usch, jag ska inte stressa upp mig själv, hypokondriker som jag är klarar jag inte av det. Jag får hoppas på att det går över inom en snar framtid så det inte hinner gå för långt om det är något farligt. Nej sluta!

Ah, det är nog bäst att jag lägger mig i sängen och slappar tills jag somnar. Det kanske blir bättre då? Jag tycker nämligen att allt blir bättre av att man sover lite, haha är det inte så? Och juste, gick med i någon bloggsida som lovade 100 nya läsare inom ett dygn, det var en vecka sen jag gick med och det har inte hänt någonting. Ska försöka komma på namnet så ni slipper bli lurade. Fast jag nöjer mig med mina få men trogna läsare :) Och en annan sak också, har ni sett det här programmet på 5an, silent library? Jag fattar inte grejen riktigt. Det är bara äckligt och dem använder små kakerlackor som lever och det är inte ens kul.


Kommentarer
Postat av: patricia

Hahaha, gullis, jag fattar inte heller poängen med programmet men tycker endå de va sjuuuukt kul :p hahaha, de är av samma stuk som vi betedde oss idag.

2009-11-23 @ 23:25:33
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0