Stress stress stress

Trots att jag var ledig idag och gick upp runt 12, är jag ändå helt slut. Det är nog som de säger, man blir deppig när det blir vinter och mörkt ute. Förutom när det är jul, för då blir man glad av alla julklappar! Ska försöka lägga mig i tid, lika bra. Har möte imorn med min projektarbetesgrupp kl halv tolv, sen engelska och sen slutar jag kl två.

Ska möta upp belly i stan efter skolan. Hon ska gadda sig och jag vill följa med och kolla eftersom jag ska göra en tatuering inom en relativt snar framtid. Vill se hur mycket hon skriker av smärtan, eller det kanske inte ens gör ont? Får se då helt enkelt. Juste imorn kommer syrran hem också, ska bli så jävla mysigt att träffa henne igen! Får se vad vi hittar på, middag i stan på fredag kanske. Har inga pengar så kan i alla fall inte gå ut. Men på lördag skulle vi nog öla hemma hos kb, det är i alla fall nåt.

Sitter och stressar som fan över skolan också. Jag har massa saker att göra, men jag bara struntar i det av någon anledning. Jag tror att om jag ignorerar allting så försvinner det kanske så småning om. Åh jag är så seg och jag orkar inte ta tag i sakerna, har verkligen ingen lust. Är så skoltrött!

Engelskan, Svenskan
Historian, Religionen & Filosofin


Det är dem arbetena som måste göras klart, typ den här veckan! Nej usch vilken panik, jag skulle kunna göra dem nu men jag sitter och gör allt annat istället. Om man inte ens klarar/orkar med gymnasiet, hur fan ska det då gå på högskolan? Det är kört, har tydligen ändå för dåliga betyg enligt den där uträkningssidan. Äsch, strunt i den, den ljuger säkert! Men istället för att sitta här och slösa tid, så ska jag nog göra klart svenskan faktiskt. Japp, det ska jag! God natt och sov så gott alla med snygga rumpor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0