STUPID QUPID

Kom nyss hem från bästis. Blev ingenting med mamma idag, vilket var väntat. Istället stannade jag kvar hos p och vi lagade en mycket glamorös middag. Korv, ungspotatis, vitlöksbröd och bönor, haha. Vi chillade och snackade skit hela kvällen.

Hämtade ut skorna idag också, vilket gjorde mig glad, tills jag insåg att jag bara hade 400 kr kvar på kontot! Herregud hur ska jag klara mig? OLIVIA JAG BEHÖVER MINA PENGAR RING MIG!! Hur som helst, får se om det blir någon skola imorn. Har bara en lektion kl 8:30 så det känns väl suddär. Om jag kommer upp så går jag, annar skiter jag i det.


Kolla vilken fin kartong!

ROSA


Mysigt

Våran otroligt "lyckade" potatis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0