SUG PÅ DEN

Så, nu är jag hemma igen! Har inte vart hemma sedan i fredags, så det känns rätt skönt faktiskt. Har inte bloggat på hela helgen heller, har verkligen inte haft tid. Förlåt för det. Det är lixom inge kul om man inte kan lägga upp bilder osv. Hur som helst, i fredags var jag ute med mina pojkar - kb och daniel. Vi började på polhem såklart, haha och sen satte vi oss i en taxi och åkte till royal. Kb betalade såklart taxin eftersom han var rikast. Han betalade rätt mycket faktiskt, något han kanske ångrade dagen efter? Hahaha! Danne skulle i alla fall jobba den kvällen så vi var där som moraliskt stöd. Det var helt okej och jag träffade en massa roliga tjejer som jag blev bästis med för kvällen. Vi skulle följt med dem till grodan efter, men det var visst några som inte pallade!

Träffade en massa folk jag kände också, men den som jag blev gladast över att se var bex. Vi har inte setts på väldigt länge så det var kul att få se hennes fejs och stå och snacka lite skit. Men innan det stod jag och snackade med dörrvakten i en halvtimme typ. Ville reda ut vad dem egentligen har rätt att göra, och när dem kastar ut en lixom. Bra att veta inför framtiden, haha. I lördags jobbade jag som vanligt, det var rätt segt och väldigt lite folk, vilket var skumt eftersom det var lönehelg. Sen åkte jag hem till en kompis och bara chillade och kollade på film. Somnade rätt tidigt och gick sedan i sömnen, eller halvt i alla fall. Trodde jag hade en spindel på mitt täcke så jag sprang upp och runt i huset, men sen kom jag på mig själv att jag sov, så jag gick och la mig igen. Rätt konstigt var det, och det kändes sjukt för jag kunde inte skilja på verklighet och dröm. Det kanske var en spindel där? Uschfyochblä! Nu ska jag betala min telefonräkning som jag är sen med att betala, som vanligt. Vet inte hur jag ska klara av att bli vuxen och behöva betala tio stycken typ? Jag klarar inte ens av att komma ihåg en enda liten fjuttig räkning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0