YOU MAKE ME WANNA LA LA

Kom hem för en liten stund sen, har vart hos bästis hela kvällen. Vi käkade lasange, kollade på tv och beställde hem skor! Har suktat efter dem jättelänge men nu orkade jag inte skita i det längre så vi klickade hem ett par var. Haha nördigt eller vad? Nu sitter jag och tittar på grannfejden, som måste vara sveriges roligaste program. Vart kommer alla dessa människor ifrån? Alltid lika jävla roligt att se, haha man får sig ett gott skratt eftersom man inte kan förstå vad felet är.

Första dagen i skolan avklarad, och den var seeeeg. Försov mig två timmar, och sen kämpade jag resten av dagen med att försöka hålla mig vaken och inte tappa humöret. Jag är verkligen sjukt lättirriterad när jag är trött. Men jag lyckades, ganska bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0