ALLT

Jag vill ingenting, bara sova.. Det kommer bli en tuff och jobbig tid framöver, det är jag medveten om. Det händer så mycket på olika håll nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte hur jag ska hantera det, och jag vet verkligen inte vad min roll i det hela kommer att bli.

Måste ta mig i kragen, ta ett djupt andetag och sluta svälja allting. Det är dags att göra något åt saken. Blir trött av bara tanken på hela skiten. Är rädd för att göra någonting dumt. Rädd för att trilla dit igen, dit jag inte ska. Orkar inte. Det är det som är läskigt.

Bloggen är dyster och kommer nog vara det ett tag framöver. Orkar inte ens låtsas vara glad längre. Orkar inte helt enkelt. Är så van vid att inte prata, inte visa. Vill aldrig bli sedd som svag, för att jag klarar allt. Det är vad jag intalar mig själv i alla fall. Det är svagt att gråta. Det är nu det händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0