ÄLSKADE TACOS

Knarkar pinks låt, får rysningar i hela kroppen så fort jag sätter i lurarna i öronen. Helt underbart. Har umgåtts med min bror hela dagen. Vi var i stan och köpte ett par sjukt snygga nudie jeans till honom, och jag köpte även en jacka. En sån där svart, glansig och fluffig sak. Ganska lik den från Zara, bara det att min kostade 299 kr. Den är "okej snygg", och duger som en mysig jacka i vinter.

När vi kom hem lagade vi tacos. Var sjukt länge sen jag käkade det, och shit vad vi åt! Vi tryckte i oss nästan 600 gram köttfärs, på två personer. Efter satt vi båda och hade lite problem med att andas. Haha, så det blir nog ingen mat på ett tag för mig. Imorn ska jag jobba 17-20, sen hem till en kompis. Och juste, ska köpa ankel-boots från zara imorn. Har gluttat på dem länge men imorn ska jag fan slå till. Kostar tusen spänn men skitsamma, det är de värda. I alla fall enligt mig.


Lätt värd 300 kr, och asmysig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0