BEAUTIFUL

Sitter i skolan och jobbar med projektarbetet nu. H står och plattar mitt hår, vet inte varför men hon gör det. Vi håller på och skiver ett arbete om fördomar, och ska ut och fråga 200 pers ett antal frågor. Ett ganska stort arbete med andra ord, men väldigt roligt och framför allt intressant.

Det är helt dött i skolan idag, varför vet jag inte, det är bara inga här. Ganska skönt att slippa vissa personer faktiskt.

Sitter och lyssnar på beautiful med eminem, blir alltid så ledsen när jag lyssnar på den här låten. I somnras gjorde jag ett stort jävla snesteg, och sedan mådde jag väldigt dåligt under ett tag, och av någon anledning så var det den låten som jag lyssnade på hela tiden, varje dag. Så nu när jag hör den så tänker jag tillbaka, och får en konstig känsla i hela kroppen. En av jordens vackraste låtar, texten är underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0