BITCH PLEASE

God kväll bloggen. Jag är helt proppmätt. Käkade jättemycket middag och sen toblerone, haha fetto. Men som jag har sagt förut, skulle aldrig palla ha aneroxi tex, är alldeles för hungrig för det.

Idag var jag i skolan, fixade med projektet osv, käkade och sen hade vi engelska. Vi ska skriva våra egna korthistorier, kul eller hur? Precis sånt som jag tycker om och är bra på, så det ska nog gå prima.

Imorn blir det stan, ska byta mina skor från zara, och sen ska jag nog hem igen. Ska möta upp några tjejer på nivå runt halv tio, så jag åker in med olivia och kanske matti. Det är tydligen massa människor man känner som ska till Royal imorn, så det kan nog bli riktigt lyckat. Det blir ju vad man gör det till. Tur att man står med på listan, har nämligen bara 200 kr att bränna imorn, hahaha fattiglapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0