DAMN SHE'S A SEXY BITCH

God dag! Kom hem för ett tag sen, har ju vart i stan hela eftermiddagen och kvällen. Vi var på bio och såg Flickan som lekte med elden, den var inte alls lika bra som första filmen. Rätt rejält mycket sämre faktiskt, men den var okej. Spännande lixom. Men innan det shoppade vi och käkade middag. Spenderade 1500 kr idag, så har lite ångest, haha. Fattar inte hur det kunde bli så mycket men sånt är livet.

Köpte värsta acnekrämen idag också, basiron. Jag har ju visserligen ingen acne men lite finnar här och där, och jag blir så trött på att de aldrig försvinner med de vanliga krämerna, så jag slog till på stort. Den är tydligen jättestark och kan fräta bort huden, så får vara lite försiktig med doseringen, hihih.

Annars var det en mysig kväll tillsammans med bästis. Det är inte så ofta vi kommer i väg på saker tillsammans, typ bio och sånt, utan vi brukar mest sitta hemma hos varandra och bara mysa. Blev inga skor från din sko heller, när jag såg dem i verkligheten såg de alldeles för punkiga ut för mig. Nej, jag gillade dem inte. Men balla är dem, absolut, så länge man kan klä sig rätt när man har på sig dem. Är så lätt att det blir för mycket lixom, med alla spännen och den sjukt höga plattån.


Skinnleggins från bikbok, tröja från gina och ansiktssaker från apoteket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0