HAPPY HALLOWEEN

Kom hem för ett tag sen, och det första jag gjorde var att hoppa in i duschen. Är helt slut, och har huvudvärk. Tog nyss en treo, hoppas att den lindrar snabbt och effektivt. Mötte upp bästis och salle nyss också, skulle lämna ett headset till henne, och egentligen skulle jag vart med på halloweenfesten som de var på, men jag har verkligen ingen lust. Vill bara ligga hemma och mysa med syster.

Imorn är jag ledig från jobbet, asskönt! Ska nog möta upp jess vid två för en fika, men vi får se. Efter det ska jag hem till en vän till mig och bara hänga. Vi ska antagligen hyra en film, äta chips och dricka cola. Typisk söndagsgrej, haha.

Igår hade jag i alla fall skitkul med mina små sötnosar. Vi drack, snackade skit och dansade i flera timmar, och jag hade kunnat fortsätta hela natten lång. Men vi blev hungriga och gick till mitt jobb, pinsamt värre må jag säga. Sen satt vi på nattbussen heeela vägen hem till viksjö där jag och kb däckade på direkten! Men tack för en jättebra kväll grabbar, puss på den.

Bilder från igår. Jag vet inte om man ser så mycket men skitsamma, hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0