HONEY WHERE DID YOU SLEEP LAST NIGHT

God morgon alla glada. Jag är jätteglad idag. Kanske för att jag igår fick migrän, och sen idag när jag vaknade var den borta. Då blir man glad, man uppskattar lixom känslan av att inte ha ont i huvudet.

Sen blev jag irriterad. H ringde och undrade varför jag inte var i skolan, och jag bara huh?! Min lärare är lite halvt borta suddär, och igår sa han till mig att man inte behövde komma på projektarbetstimmarna om man inte blivit kontaktad av handledaren. Det hade inte vi men jag frågade en extra gång om man behövde komma, och han svarade nej. Det hela löste sig i alla fall men det är jobbigt när folk säger en sak och sen ändrar sig. Vi ska jobba med det imorn istället, så vi slipper frånvaro.

Gud vad intressant det där var kände jag nu. Verkligen sånt som folk vill läsa, haha. Just nu sitter jag hemma hos en kompis, ensam. S har dragit iväg och jag orkade inte gå upp så jag stannade kvar. Ska strax bege mig hemmåt och sen ska jag leka med bästis.

Snackade med Danne igår också, han bjöd in mig till Royal på fredag. Kanske ska dit? Suger för min del bara för att jag är helt fattig, och kan inte ens köpa en cider. Så får vara drinkluder på fredag helt enkelt, grr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0