I believe we can be really awsome together

När jag tänker på oss, vilket jag gör väldigt ofta, blir jag ledsen. Men samtidgt som jag fyller upp mig själv med ledsamhet, så tänker jag på oss, och känner lycka. Allt är så sjukt komplicerat, och det går lixom inte att förklara eller förstå. Bara du och jag vet vad som sker mellan oss, och vad som betyder något.

Vi har gått i genom så mycket tillsammans, och du har blivit en pelare i mitt liv. Någon som jag kan luta mig mot när det känns lite extra tufft. Någon som jag vet älskar mig, hur jag än beter mig eller vad jag än gör. Jag vet att jag inte vart världens bästa, och jag har begått mina dumma misstag, men jag har mognat. Vågar du, så vågar jag älskling. För om du skulle försvinna skulle jag antagligen dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0