KÖRD I HUVUDET, DET ÄR BARA DITT FÖRNAMN



Nu har jag tagit kraft och fixat i ordning mig lite i alla fall. Sprayade på lite solspray också, den är faktiskt riktigt bra den där. Jag ska möta upp bästis hemma hos henne, vi har en massa onyttiga saker som vi ska proppa i oss, vi ska fetta oss helt enkelt. Haha, men det är lov nu, då får man! Sitter förövrigt och knarkar rihannas nya låt, den är helt otroligt bra! Får rysningar varje gång jag hör den, grr..

Är fortfarande sjukt sliten och trött, och jag har ju sovit hela dagen så det lär ju bli problem att somna senare. Men jag får hålla p vaken hela natten med mig, det kommer hon inte gilla, men strunt i det.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

likadana tröjor har vi ;)

2009-11-04 @ 23:52:05
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0