MY HEAD IS KILLING ME

Gud. Imorse vaknade jag upp i hässelby. Jag har aldrig vart så jävla bakis i mitt liv. Mitt huvud gjorde så jävla ont så det kändes bara bra när jag satt  ner, helt stilla. Jag och matti vandrade ut i kylan, kl tio imorse, och var inte särskillt pigga, i alla fall inte jag som sov max tre timmar i natt.

Kom hem vid elva, duschade, satte på tv:n, la mig i sängen och somnade. Vaknade upp för någon timme sen, helt utvilad utan huvudvärk. Pappa kom hem nyss med mat från grillen också, mmm gott!

Igår började jag, jess, ebba och tre andra tjejer på wookhouse vid centralen. Det var helt okej, men helt fullproppat av folk! Efter det drog vi till Grodan där det knasade sig lite så jag drog vidare till studio och mötte upp olle och matti. Vi satt och drack, snackade skit och myste till stängning, och sen bar det av till Grodan igen. Det var helt okej, träffade på martin och danne där inne, var ett tag sen så det var kul.


puss på jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0