NO STRESS

Hej bloggen, hur mår ni idag? Själv mår jag mycket bättre och det känns som att jag håller på att komma ur min lilla svacka, jätteskönt verkligen. Tror det var väldigt bra för mig att träffa min älskade lillasyster. Det känns sjukt jobbigt att hon har flyttat, och jag saknar henne varje dag. Men nu har hon vart hemma i helgen, och gud vad det har vart skönt. I går låg vi uppe till tre och bara pratade, om allt. Man uppskattar dem stunderna när de inte kommer så ofta längre.

Nu håller jag på och fixar lite grann. Har städat upp lite i rummet, bytt lakan och plockat bort all skit som bara ligger omkring. Pedant-sara kommer fram ibland, och då kan jag inte slappna av innan det är rent och snyggt. Höll också på och rotade i min garderob nyss, och då hittade jag min gamla favorittröja! En ljusrosa, långärmad från gina. Har inte använt den på några månader, så den blir det nog imorn till skolan.

Ska strax bege mig till min lilla sötnos. Spenderar kvällen där och sover antagligen över också. Närmare till skolan, plus att det är alltid lika mysigt med sällskap. Det blir en lugn kväll och jag måste plugga filosofi också, attans. Vi har prov på tisdag, världens svåraste typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0