OH LIKIE LIKIE



Kom fram två superäckliga killar till oss här om dagen. De frågade micke och alex om cigg och uppfattades lite aggresivt suddär. De hade inga cigg att ge ut så det slutade med att han tog slumpen ur händerna på dem, stackars pojkar. Men shit vad höga dem var, så jävla äckligt. Jag bara tittade på dem och kände hur synd jag tyckte om dem, så jävla sorgliga och patetiska. Knark är bajs.

Men nog om bajs. Nu äre fråga olle dokumentären på 5an, som handlar om personer som lever i "par" fast dem är fler än två. Hajar ni? Rätt skumt eller? Jag skulle i alla fall inte klara av att någon annan brud taffsar på min kille. Jag menar, hans kött är mitt kött och ingen annans.

Gudars vad jag babblar om saker idag, är på prathumör och glad. Har däremot inte ätit någon middag så ska nog upp och göra mig en macka. Pappa har köpt hem helt färsk limpa så det ska jag kirra nu.

Kommentarer
Postat av: patricia

snygg bild på dig sarson

2009-10-07 @ 22:41:40
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0