SATAN

Somnade kl fyra i natt, eller ja det var sista gången jag kollade på klockan. När jag väl somnade var det dags att gå upp igen, men sov väl två timmar i alla fall. Gick till skolan, och åkte hem vid två, och trodde jag skulle dö av trötthet. Kom hem och skulle sätta mig och plugga, men däckade i sängen i stället, helt sjukt skönt. Länge sen jag var så trött.

Imorn ska vi prova studentmössor, vet inte varför vi ska göra det nu redan men skitsamma ska bli skitroligt. Är inte så långt kvar tills vi går ut lixom, kan knappt vänta.

Satt och kollade i genom grekland bilderna nyss. Herregud vad jag vill tillbaks dit, saknar det verkligen. Fyfan vad roligt vi hade, och mysigt. Jag saknar allt festande, våran mysiga balkong, våran trasiga fläkt och till och med duschen som gav mig stötar. Ett minne för livet helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0