SKOR TILL SALU

Jag och olle diskuterade det idag, väder. Det är nämligen så att det alltid börjar regna precis när jag ska ut. En förbannelse kanske, läskigt jue. Hur som helst, vad ser jag när jag ska upp på toa, jo det regnar, och jag ska ut imorn. Men de goda nyheterna är att enligt smhi's väderrapport så ska det bli helt okej väder imorn, alltså inget regn. Så jag håller tummarna för att det stämmer, för annars blir det lagom segt.

Tänkte också lägga ut bilder på mina skor igen. Jag undrar helt enkelt om det fortfarande inte är någon som är intresserad av att köpa dessa skönheter. Använda en halv gång (halvtimme), är i storlek 36 och säljes för 350 kr. Klack: 13 cm och plattå: 3 cm

Om du är intresserad kontakta mig på [email protected]



Kommentarer
Postat av: patricia

vad får jag för kompis pris?

2009-10-10 @ 14:55:36
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0