SNART HELG, TACKA FAN FÖR DET

Blev helt trött. Har vart upptagen i telefon med allt och alla. Och såklart kollat på lyxfällan, mitt favoprogram typ, så jäkla spännande! Jag trodde grannfejden skulle börja idag men tydligen inte, någon som har nån smaskig info? Vill veta när man måste hålla sig hemma så att säga, mohehe.

Kom på också att jag ska ju jobba på lördag. Jobbet har inte ringt sen det där hände, dem tror säkert jag är ett nervpsyk som inte klarar av någonting nu helt plötsligt. Men det gör inte mig något, har verkligen njutit av min lediga vecka utan jobb.

Och juste, någon som vet hur man kommer över en person man är dödskär i, men som man träffar hela tiden för att man är sjukt bra kompisar ändå? Let me know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0