SOMETIMES IT SUCKS

Shit jag längtar faktiskt hem, helt sjukt. Jag brukar aldrig vilja vara hemma men nu vill jag det. Saknar min säng, dator och min älskade lilla bebis, voven alltså. Har inte vart hemma på hela veckan.

Imorn kommer syrran hem också, trevligt. Men först ska jag möta upp bästis för bio och middag. Vi ska se flickan som lekte med elden och så ska vi äta kinamat. Lite "prat-tid" helt enkelt.

Känner mig lite nere just nu, appråpå ingenting. Det är sjukt hur det där går upp och ner hela tiden. Ibland har man perioder då man är glad och lycklig varje dag, och sen har man perioder som den här, då man känner sig rätt likgiltig och trött. Ska dock bli kul att dra ut med jess och bex i helgen. Har saknat jess extra mycket. Vi kommer ha skitkul, jättemånga tjejer som är på partyhumör. Kan det bli bättre?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0