SÖTSUG SUGER

Nu ångrar jag mig att jag sov när jag kom hem. Kommer antagligen inte kunna somna i natt så det blir samma visa imorn igen? haha, men skitsamma. Någon som vet varför blogg.se är så segt föressten?

Käkade nyss ett äpple. Måste sluta med att käka så mycket socker, alltså godis. Men jag får sånt satans sötsug på kvällar när jag är hemma, men nu har jag börjat med att skära upp ett äpple i klyftor och äter det i stället. Det är sött men verkligen inte lika onyttigt, och lindrar suget efter godis också. Så om ni har samma problem som jag, prova det i några dagar och man märker väldigt fort att man inte är lika sötsugen längre. Får se hur länge jag klarar mig, haha!

Sitter såklart och kollar på Roast, det är ju måndag lixom. Älskar det programmet för att man får alltid skratta, speciellt åt Batra, han är så sjukt skön den snubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0