SWEET DREAMS

Nej jag blev bara trött på att ligga i sängen så jag blev kvar här. Kom på en sak också, imorse när jag vaknade, låg jag lixom med händerna bakom huvudet typ, och när jag skulle vända på mig och lägga mig på sidan så kunde jag inte röra armarna, dem hade somnat. Dem kändes kalla, stela och det tog typ 30 sekuner innan jag kunde lyfta på armarna. Vad fan var det?

Ska upp och snacka med Ella, tror att hon har somnat där uppe. Skulle vara typiskt henne i alla fall. Igår satt vi och pratade om våra New York planer, jag längtar! Man måste ju få drömma, även om det kanske inte blir så, så är det i alla fall ett mål som vi delar.

Sitter och lyssnar på väldigt hög musik, och det finns verkligen ingenting bättre. Det funkar som ens egna lilla terapi och får en alltid att må lite bättre, inte sant? Favoriten just nu är sweet dreams, så jävla bra så jag dör! Men nog om det, nu ska jag upp och föna håret, sen platta det och sen vet jag inte vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0