TACK PATTEN

Åh, ser ni min nya, fina design? Min förra sög ju verkligen balle, utan tvekan. Jag lyckades ju fiffla lite med färgerna på några sträck, men det var ungefär det jag kunde göra på egen hand. Inge vidare teknisk med andra ord, hihi. Så tack patten för att du fixade min blogg, uppskattas verkligen! patriciaphersson.blogg.se

Idag hade vi i alla fall klassfoto. Jag och O trodde vi hade all tid i världen men rätt som det var så var det dags. Jag gled upp, osminkad, fult hår och bara uschig. O såg i alla fall bra ut, men det fattar ju inte hon.

Har också kommit fram till att min älskade lilla bästis är sämst på att prata i telefon. Jag menar, vi har känt varandra i snart fem år, men jag har aldrig märkt hur dålig hon är på att lyssna när man ringer henne. Hon säger bara mm och jaaaa, och låtsas lyssna. Hahaha tönt.


ÄCKLIGT SNYGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0