UGG I WANT YOU

Jag gick inte och la mig, otippat. Har inte ringt bästis heller. Haha, hamnade framför tv:n och kollade på 2 ½ män. Det slår allt, tveklöst. Kom på att det är lön om mindre än 20 dagar och det första jag ska göra är att beställa ett par uggs. Kostar 190 dollar, vilket alltså är mindre än 1900 svenska kronor, eftersom dollarn sjukit så mycket i värde. Inte så farligt tycker jag, de kommer bli väl använda.

Jag tycker i alla fall att dem är värda pengarna. Hellre riktiga, som faktist håller, istället för din skos piss-uggs. Kommer bli ett bra köp, tror jag. Om jag inte blir snål när lönen väl kommer, hah. Nej nu ska jag faktiskt ringa bästis och hoppas på att hon är vaken fortfarande. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0