VINTERJACKA, JA ELLER NEJ?

Är hemma hos bästis. Var ett tag sen jag var här. Vi har mest vart hos salle, eller stan när vi setts på senaste. Det är helt lugnt och tyst här, eller, jag sitter och knarkar pink låten fortfarande, tröttnar aldrig. Men föressten, kan man använda vinterjacka nu, eller är det för tidigt? För grejen är den att jag fryder fan arslet av mig, och mitt arsle är ganska stort - och då är det kallt! Men man vill ju inte vara den enda som har på sig en tjock jacka, så alla glor. Fat det roliga är att alla vill egentligen, bara det att alla väntar på att nån ska börja. Kanske blir jag då!


P i grekland iklädd ett par riktigt sexiga brillor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0