WAIT..., HUH?!

Tja, keff uppdatering från min sida. Har vart upptagen, och inte haft någon som helst lust att blogga. Har haft en mysig helg i alla fall. Var ute i fredags med cockan, linis, olle och matti. Efter det drog jag hem till min prins och har bott här hela helgen. Har sovit som en galning och och bara tagit det lugnt, det behövdes.

Nu ska jag hyra film, och sen ska jag bege mig hemmåt. Är ju skola imorn, yey. Fast måste vänta på att någon ska bli klar så jag gör en liten lista, kul va?! *gäsp*

Nämn något som gjorde dig glad igår: Niclas gjorde en sjukt rolig beställning på jobbet
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med bästis i telefon
Det sista du sa högt: Jag spelar in det här nu då
Det senaste någon sa till dig: Mm snart
Vad har du druckit idag: Cola
Vad var det senaste du åt: En macka
Vad var det senaste du köpte: Dricka
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, kallt och regnigt
Godaste glassmaken: Chocklad, saltlakrits eller vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Nix
Drömmer du mardrömmar: Nej väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb: Ja, har skitkul på jobbet
Favoritklädsel: Leggins
Favoritlåt just nu: Beyonce - sweet dreams
Vad ser du om du tittar till höger: En öppen dörr
Vad gör dig glad just nu: Hmm, ingen aning
Vad ska du göra härnäst: Glutta på film
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förvirrad
Favoritgodis: Chocklad
Kläder just nu: En stor tröja
Hur många kuddar sover du med: Tre
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Både och
Vad är viktigast för dig: Att känna mig älskad av personer som betyder
Är du kittlig: Herregud ja
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Spindlar
Stökigt eller välstädat: Pedant men slarvig, hänger inte ihop?
Längtar du mest efter just nu: Min syster

Och listan är såklart snodd från patten, hih puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0