090909

Wow, jag är helt slut! Vaknade sent idag men var trött när jag gick upp, men det var Fucking Åmål på tv, så jag va tvungen att titta, trots att man sett den en miljard gånger, haha den är ju så gullig. När jag kom hem sen så började vi med att klippa hunden min, och det kan jag lova er, det är ingen match. Som valp blev han mycket illa behandlad av hans första trimmare, vilket skapade en otrolig rädsla för att trimmas, till och med av oss. Ärren sitter kvar i hans huvud och han är livrädd. Det är med andra ord jättejobbigt att trimma honom, och kan i värsta fall ta upp till fem timmar. Vi gav upp för en halvtimme sen, men vi är nästan klara så jag är nöjd. Men nog om det.

Våran student skiva är tydligen bokad också. Det var några som bokade och vi andra visste ingenting. Lagom konstigt men nu är det som det är. Den hålls på skyddsrummet den 6/5-10. Alla är såklart välkomna sedan när biljetterna släpps. Kommer uppdatera om det senare om ni är intresserade av att komma och vara med.

Just nu väntar jag faktiskt bara på att Idol ska börja. Har nyss tagit en dusch och smörjt in ansiktet med den där superstarka lösningen. Satan vad den svider, det är helt sjukt. Känns som att hela huden bränns sönder några sekunder, men sen känns det bra när man smörjer in med krämen. Rekomenderar den starkt, jag ser redan resultat och har bättre hy efter tre dagar, bra va? Den heter ACO Acne lösning (för mycket lätt acne eller finnig hy) och den kostar runt 80 kr tror jag. Jag har varken acne eller mycket finnar, men den funkar bra för orenheter och förebygger framtida problem. Glöm inte köpa en oljefri kräm också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0