Bara massa babbel

Gissa vad jag gjorde idag? Jag skulle hem från bästis, så jag bestämde mig för att ta en prommis, ska nämligen börja motionera nu (hahah jag vet), hur som helst. Det var så kallt, jag frös som en liten kyckling, så det hela slutar med att jag går hem i vinterjacka. Vinterjacka i september, inte okej. Men varmt och skönt var det i alla fall, så det var värt alla konstiga blickar. Folk glor som att man vore galen bara för att man fryser, haha. Köpte föressten nya ansiktsprodukter idag. ACO ansiktssprit som tar bort orenheter och förebygger finnar, samt en oljefri kräm som återfuktar. Spriten var stark som satan och brände verkligen i fejjan, men jag har fått så konstig hy på senaste så kör stenhårt nu!

Imorn ska jag jobba, 17-20, inge långt pass men jag behöver jobba så mycket som jag får med tanke på min pengabrist. Ska åka in till stan snart också och köpa en jacka + skor. Får se vad det blir men antagligen en dunjacka, som funkar på vintern också. Nu från en sak till en annan, såg ni Roast på Berns? Herregud vad roligt det var! Stackars Björn Gustavsson som blev trackade av alla komiker, haha. Nej, verkligen ett roligt program, så om ni missade i dag måste ni kolla nästa vecka. Lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0