Ditt hjärta kommer alltid ha plats för mig, älskling

Sitter och kollar på fråga olle dokumentären på 5an. Den handlar om onani. En snubbe hade tydligen lyckats komma typ 30 gånger på en halvtimme, fett sjukt! Aja, idag jobbade jag i alla fall, 15-19:30, fick sluta en halvtimme tidigare, vilket var underbart för då hann jag komma hem, duscha och göra mig klar innan säsongsstarten av Grey's! Åh vad jag har längtat, och snart börjar DHW också, då kommer allt vara perfekt igen!

Förövrigt har det vart en okej dag. Var bra på jobbet om man bortser från alla dumskallar som alltid ska handla av mig. Det är en förbannelse, och jag har vissa dagar. "Kom och var dryg som fan i min kassa" dagar. De dagarna är absolut inte roliga. Min chef var också otroligt het idag, kunde inte låta bli att glo lite grann när han inte tittade, hahahahahaha sjuk.


alltid osminkad nu för tiden, orkar helt enkelt inte bry mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0