Dra på trissor

Hola! Jag är sämst på att blogga nu för tiden, men har inte haft tid eller ork. Är aldrig hemma heller typ så har inga bilder att lägga ut, tar ett tag lixom, hahah. Igår var vi som sagt på cafét, och det var ballt. Vi kom däremot dit alldeles för tidigt, och precis när det skulle börja var jag tvungen att dra. Segt, men det var mysigt ändå. Patten har klippt sig också, jättefint, men megaförändring! Modig brud det där :)

Patten ville att jag skulle hänga med ut ikväll också, men jag får se hur det blir med det. Vaknade upp med jordens huvudvärk, men hann stoppa den innan den bröt ut till migrän. Min syrra kom hem igår också, vi ska in till stan snart och shoppa lite. Hon ska shoppa, jag ska titta på och bli avis, hahah.




Kommentarer
Postat av: pats

en bild blev det allt

2009-09-18 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0