DRYGT

Hej alla glada! Sitter fortfarande uppe trots att jag är helt slut, både i huvudet och kroppen. Jobbade som sagt idag och det var sjukt segt. Så mycket otrevliga människor, trots att hela t-centralen var avspärrad (så det var mycket mindre folk än vanligt), så lyckades alla puckon komma till mig. Typiskt min tur.

Ingen har skrivit något användbart om skorna så jag antar att de läggs ut på bloggshoppen eller säljes till matti. Förstår dock inte problemet för de är så sjukt snygga och jag säljer dem mycket billigare, plus att de går inte att köpa längre. Anledningen till att jag inte använder dem själv, för tro mig det vill jag, är på grund av att jag har problem med hälsenan, och kan därför inte gå i så pass höga skor längre. De är alltså inget fel på dem eller något sånt, om någon var orolig alltså. Lägger ut dem en sista gång, have a look darling


storlek 36, 350 kr. använda en gång
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Ella ffs

asså sara din jävel, om du hade haft större fötter så skulle jag kunnat köpa dom :/

2009-09-06 @ 15:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0