Du är mitt knark och utan dig får jag abstinens

Hej på er alla glada. Är helt slut och har vart det hela dagen. Sov verkligen jättedåligt i natt, bara några timmar och har haft huvudvärk sen jag steg upp. Men trots det pallrade jag mig till skolan och sen in till stan med O. Vi kollade runt lite och hon shoppade lite småtjaffs inför helgens planer. Jag själv shoppade ingenting eftersom jag är pank och ser inte särskilt mycket framemot lönen heller, får nämligen 311 kr. Slipper tillochmed skatta! Haha lyx. Men kommer dock få 2000 kr via csn och försäkringskassan, så det löser sig nog får vi hoppas. Jobbar ju som en galning den här månaden så nästa blire party!

Nu ska jag strax slagga. Håller på och tumlar mina jobbkläder, måste vara torra tills imorn. Svängde nämligen förbi jobbet och hämtade ett par nya byxor. Mina var ju lagom sönder om man säger så, hah. Jobbar 16-19 imorn, och sen ska jag hem till S och kolla idol och chilla. På lördag efter jobbet drar vi som sagt ut, vart vet vi inte än med det löser sig nog. Ja, det var nog allt. Måste sova, ska upp halv sju imorn!! :(


Vi lyckades ragga till oss en glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0