FREDAG

Hej på er allesammans. Jag vet inte vad som hände idag men när jag kom hem runt halv elva imorse (då hade jag redan vart i skolan), så var jag så skjukt trött. Jag la mig i sängen och däckade runt ett, vaknade halv fyra, somnade om, och vaknade klockan fem igen. Jag skulle egentligen ha tagit en fika med bästis i bromma vid fyra, men det var en omöjlighet. Så nu kan man ju säga att jag är utvilad.

Strax ska jag på middag hos en kompis, bara vi två som ska käka lite och kolla film. Ta det lugnt med andra ord. Blir nog kycklig i curry ikväll, var länge sen så det blir kul. Har sprungit runt som ett fån här hemma och letat efter mina höga stövlar från Belle. Svarta, går nästan upp till knäna och har en klack på tio cm kanske. Jag hittar dem ingenstans, och det är mina favoriter! Jag var sugen på att ha dem men nu vet jag inte vart de är så det sög. Sämst uppdatering idag, och kommer nog inte bli så mycket mer än det här heller, sorry men vi hörs. Puss på er och se till att ha en riktigt trevlig fredag mina vänner.

Missa inte IDOL ikväll, alltid lika kul att se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0