HEJ, JAG KOM FEL?!

Är helt uttråkad. Hatar verkligen att vara hemma på kvällarna, inte min grej för fem öre. Måste träna på att vara ensam, att inte alltid behöva ha någon med mig, att vara självständig. Sitter och kollar på grannfejden, alltid lika jävla kul. Jag förstår inte vart alla dumma människor kommer ifrån. Jag menar det är en skam att det bor så korkade människor här. Mytomaner är de allihoppa verkar det som, hah, skrattretande. Im

Imorn har jag en lektion, klockan halv nio på morgonen. Verkligen superkul, måste upp halv sju, åka till skolan som tar 40 minuter, vara där en timme och sen hem igen. Har inte råd att sola ens, så det blir verkligen bara fram och tillbaka. Men sånt är livet ibland, bara att bita i det sura äpplet och köra på! Juste jag har ju inte sagt vad vårat tema blir på skivan (antagligen) blir det - HEJ JAG KOM FEL. På så sätt kan alla komma som de vill, och bara säga att de hamnat fel. Helt genialiskt måste jag säga, tack matti för idén.


Ibland känns det så jävla orättvist och elakt..
Men du fattar aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0