Humörsvängningar

Hej. Kom hem för ett tag sen och la mig direkt i sängen. Var helt slut i hela kroppen och alldeles varm. Förstår inte varför. Hostan blir också bara sämre och sämre för varje dag som går. Attackerna blir värre och det känns verkligen som att jag ska spy ibland.. Måste nog ta mig till läkaren i alla fall, orkar inte bara. Kostar dessutom pengar, onödigt. Jag har förövrigt vart glad hela dagen men sen så blev jag bara deprimerad helt plötsligt. Är nog lite mano skulle jag tro, haha, helt seriöst.

En annan sak också som jag funderar på. Läsarantalet går hela tiden upp och ner, men jag förstår inte varför. Jag menar, följer man en blogg så följer man den väl varje dag? Det gör i alla fall jag med de bloggar som jag läser. Jag försöker läsa varje dag, ibland går det såklart inte, men oftast så har man ju tillgång till en dator någongång under dagen, right? Det är mystiskt, det kan gå upp som fan ena dagen, och sen ner andra. Aja, palla älta! Nu ska jag till bästis och käka middag, puss på er mina hjärtan :)


REBECCA, OM DU LÄSER DET HÄR, HÖR AV DIG STUMPAN
MISS YOU TOO :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0