I can't fake it like that

Jag blir så trött på vissa människor som är så fulla av skit. De är så fulla av skit så man spyr av det. Jag har aldrig vart en person som låtsas vara något annat än jag är, och om det inte duger så har jag inget där att göra. Jag är mig själv, alltid, även om det ibland är opassande så kommer jag aldrig låtsas. Jag har alltid vart omringad av falska människor, ända sen jag kom upp i tonåren. Det var tuffa år med människor som idag skulle spotta på.

Jag är glad att jag funnit mig själv i den situation jag är i dag. Jag har vänner som jag litar på, har kul med, slipper låtsas med. Jag är mig själv och de älskar mig för det och inget annat. Men konstant träffar man folk, tillochmed i min omgivning, som låtsas vara något annat än vad dem egentligen är. Det kan vara en sån töntig situation som när man träffar ett gäng killar nånstans, och vissa personser, på två sekunder, börjar spela blåsta(?) Förlåt, men jag förstår inte! Varför vilka vara blåst? Killar vill inte ha blåsta tjejer, även om alla verkar tro det.

Gud vad jag babblar på men jag blir irriterad när jag ser hur människor bara förändras. Jag säger inte att jag är perfekt i det sammanhanget, jag kanske också blir annorlunda, men jag skulle aldrig få för mig att börja spela bimbo bara för att det är så man ska vara. Det är så synd att det springer runt 18 åringa tjejer som spelar 14 i huvudet. Det är bara pinsamt och alla verkar fatta förutom dem... Get over it, time to grow up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0