Imorgon blir en hektisk dag

Hej på er. Sitter hos en kompis och kollar lite tv. Han är helt inne i fotbollen på tv så jag blir lite ensam nu, haha. Men boys will be boys, right? Idag var jag i skolan, hade en lektion. Jag och Hawra kom på vad vi ska göra för projektarbete, men det är hemligt än så länge, hih. Efter skolan åkte vi till vällingby och kollade runt lite, var mysigt. Hittade jordens grymaste skor på Topshop, lägger ut bild imorn. Ska verkligen införskaffas någon gång!

Imorn är det skola, börjar 10 och slutar tre, kanske? Efter det ska jag nog ta en fika med cissi och jess inne i stan, var ett tag sen vi sågs så det ska bli jättekul. På kvällen ska jag, patten, kicki och en annan sara till Café opera och gå på någon slags visning. Nästa Calvin Klein ansikte skall koras, och vi är på plats. Ska bli skitkul faktist! Undrar bara vad man ska ha på sig, kanske blir Eliseklänning, var ett tag sen :)

Är förövrigt lite sugen på några heltäckta skor med klack, så hittade jag dem här på have2have. Kanske något att ha? Kostar 575 kr och har en klack på 12 cm.


Kommentarer
Postat av: patte

inte ansiktet, utan underkläds modellen, :D dom kommer från 9 olika länder, snyggisar snyggisar

2009-09-17 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0