Jag som hade hittat ett par skor...

Hej bitches, läget med er? Ledsen för sämst uppdatering men har haft fullt upp hela dagen. Eller, det kanske var en rejäl överdrift, men jag har inte orkat, haha. Imorn äre skola igen, känns jobbigt för har vart ledig sen torsdags. Var helt slut efter så ska det låta-inspelningen så stannade hemma, haha. Nej skämt åt sido, det sög.

Imorn ska jag träffa bästis, hon har vart hos sin pappa hela helgen så vi ska ses och leka. Ska köpa en trimmer till min hund också, måste klippa honom själv den här gången, undrar hur det kommer att gå.. Skulle köpa ett par jättehöga stövlar från nelly också, men nu hade min storlek tagit slut, såklart. De var svarta, och gick över knäna, skitsnygga. Kom dock på att jag är ju så kort så kanske ser konstigt ut, kommer ju kanske gå upp hela vägen till *pip*. Haha, nej men man vet ju aldrig. Får se hur jag gör. Dags att sova, puss på er.


saknar redan sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0