JOBB OCH UTGÅNG

Tjoo. Idag är det lördag = jobba! Har jobbat jättemycket senaste tiden, fyra gånger den här veckan och tre förra. Blir nog mer nästa också. Det är ju inte mycket men alltså det är mycket om man jämför med vad jag brukar jobba, vilket är en dag i veckan. Men det blir cashflow nästa månad så det är luuugnt med mig!

Ikväll efter jobbet ska vi mötas upp några stycken och sen ska vi ut tillsammans. Vi blir nog runt 20 pers vilket kommer bli jättekul. Synd att jess inte kan följa med, men hoppas du mår okej ändå gumman :/ Hur som helst, vi vet inte vart vi ska än, vilket är lite oroväckande, men det löser sig nof förhoppningsvis, hah. Nej, nu ska jag ta på mig kläderna, ta en ciggis och sen dra. Hörs imorgon, ha en toppenkväll!


Haha, hittade en bild på mig när jag gick på dans, elva eller tolv år gammal, gissa vem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0