LYCKA

Hej på er, eller god kväll! Har nyss ätit middag, är hemma för en gångsskull! Åt kinakäk med systrar, bror och pappa. Mysigt, skönt att slippa kärringen en kväll. Idag har vi vart i stan, köpte lite saker. Ella fick en total makeover, hon blev snygg! Jag köpte en likadan blus + skärp och sen köpte jag stövlar som går över knäna. De var "okej snygga" om man säger så, haha. Jag är förövrigt så lycklig över att syster är hemma över helgen, synd att jag ska jobba bara... Men vi fick i alla fall en dag tillsammans!

Ska strax i väg hem till en kompis, ska glutta lite tv och sova över. Blir nog ingen utgång ikväll, har sjukt ont i magen, vet inte varför. Trodde verkligen att jag skulle spy på vägen hem, inte roligt alls. Juste, såg ni kissie på vakna med the voice imorse? Haha, hon är ju för rolig, leker så fin och pryd. Plus att i tv-rutan kunde alla se hennes otroligt snygga näsa utan photoshop, haha!


syster i nya kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0