My salsa

Tjo alla glada. Idag var jag i skolan i en timme, onödigt men geografin är typ fixad, tror jag. Våran lärare babbalar så mycket om sin lärarheder så man fattar inte riktigt vad det är man ska göra för uppgift, haha. Nej men faktiskt, det är lite så. Allt blev så knasigt sen tvåan när vi hade en annan lärare, han har varken lämnat omdömen eller uppgifter om vad som saknas, dåligt måste jag säga. Men det löser sig på något sätt, det gör det alltid så jag är positiv och glad att jag kom iväg till skolan ändå! H och O blev galna på mig idag, jag har nämligen fått D12s låt My band på hjärnan, så jag gick runt och sjöng my salsa en gång i minuten, haha men det gick verkligen inte att låta bli. Roligt för mig, segt för dem.

Just nu sitter jag framför datorn och skriver (nehe?), och snart ska jag nog käka en macka. Ska sova hos en killkompis ikväll och imorn ska jag till Norsborg och sova över hos bästis moster. De är i turkiet, de lyckliga jävlarna, haha. Festar och har det roligt varje dag, det vore livet det. Mmm, hörs sen!


min bebis mitt i en tvångspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0