Nu är jag med i matchen igen

Shoo alla människor. Idag har vart den jobbigaste dagen i hela mitt liv! Vaknade upp bakis som satan, mådde illa, huvudvärk, ont i kroppen, ja hela köret. Trodde jag skulle fixa det ändå, men jag var tvungen att spy på jobbet! Det tog såklart 5 minuter så visste alla om det också, haha typiskt donken. Nu mår jag i alla fall bättre, har precis tagit en välbehövlig dusch och slängt in tvätten i maskinen. Blir tidig läggning ikväll, är helt slut.

Igår var i alla fall en bra kväll, det var trevligt. Vi rökte vattenpipa, det var sjukt länge sen man gjorde det, så det var en upplevelse, lite blast from the past. Vi var som sagt i jakan så det var en bit, men på nåt vis hamnade jag på nattbussen mot centralen och sen i spånga. Slaggade hos en jobbkompis, och hann knappt säga hej innan jag däckade i sängen, hahah. Nu sitter jag och myser i soffan med mig själv och kollar 2 ½ män, måste fortsätta med det och sen blire sängen! Så ha en bra kväll, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0