PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA... SNART

Hej på er! Har haft en mycket hektisk helg må jag säga. Har jobbat varje dag och nu är jag äntligen hemma igen. Segt att jobba men måste verkligen ha pengar nästa månad så jag kan shoppa och festa utan att behöva tänka så jävla mycket, haha. Nu kom jag nyss hem och har precis kommit ur duschen. Har också betalat min första räkning idag, häftigt? Nej, bara tråkigt för det kostar pengar..

Ja, vad har då hänt under helgen - i fredags jobbade jag, och efter det åkte jag och cissi och fikade på 60's. Jag var så jävla mätt så det blev ingenting för mig, men hon åt och vi hade det skitmysigt. Gillar verkligen cissi, hon är så enkel och skön, verkligen super. Hon håller på och fifflar med leg också, så snart kan vi förhoppningsvis dra ut tillsammans också. Stackarn är ju bara 92:a, som förövrigt fyller år imorgon!

I lördags jobbade jag till 21 och sen mötte jag, lina och cornelia upp typ 10 pers och vi alla satte oss på langelo(?), tror jag det hette. Det var jättetrevligt och såklart fick jag världens roligaste överraskning, petra kom också! Jag hade ingen aing om att hon skulle med så det var verkligen skitroligt! Det slutade med att det var hon och jag som satt ihop under kvällen för vi hade mycket att prata om. Resten av gänget drog vidare till Fabriken, som jag inte vet vad det är men vi orkade inte så vi drog till något annat ställe som jag inte minns namnet på. Blev hur som helst en tidig kväll, var hos S runt två tiden.

Och slutligen idag då. Har jobbat (otippat) och det är det jag har gjort. Var lagom lullig igår så satt uppe ett tag och snackade, duschade och bara var pigg. Somnade i alla fall tillslut och sov bort hela dagen. Hann med några idolrepriser innan jobbet, och sen fick jag dåliga nyheter när jag kom dit. En kompis till mig var på fest med idol-gänget och fick reda på att Piotr, min favorit i idol, är ute!! Jag älskade verkligen honom, så söt och fin, verkligen urgullig. Men men, hmm, det var nog allt jag skulle berätta, eller det var allt jag orkade skriva just nu. Ska lägga mig i sängen och ringa bästis min, saknar henne jättemycket. Måste berätta om helgens vilda äventyr, haha. God natt, puss!



världens finaste cissi

och världens finaste petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0