PISS

Jag förstår inte. Du vill ta en paus, från allt, från oss. Jag vet att jag inte är världens enklaste människa med mina konstiga humörsvängningar och min envishet. Tro mig, jag vet. Men du ska veta att jag gör allt för att försöka bli en bättre människa, speciellt inför dig. Du får mig att vilja bli bättre, jag vill förändras när jag är med dig, jag vill göra dig lycklig.

Jag har aldrig haft särskilt tur när det kommer till pojkar, men med dig lyckades jag pricka rätt för en gångsskull. Kanske därför det är så svårt, för jag vet inte hur man hanterar ett bra förhållande. Jag trodde jag hade mycket erfarenhet, men tydligen alldeles för lite. Jag får panik när jag inser hur jag ibland behandlar dig, och jag får panik när jag inser att det handlar om mig, inte dig.

Jag tänker på all skit som vart. Jag vet att man inte ska leva i det förflutna, men ibland är det svårt. Vi är så grymt olika och det gör mig arg när jag förstår att jag blivit skadad. Jag ber om din hjälp, din hjälp så jag kan bli den jag vill vara. Jag vill inte att vi ska bråka mer, jag orkar inte och jag förstår inte ens varför det är som det är. Jag älskar dig mest av allt och du är verkligen det bästa som hänt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0