ROCK N' ROLL

Hej å hå fullt sjå! Nej då, det är väldigt lugnt här. Kom hem för en timme sen ungefär, har vart i skolan och sen i vby med H. Vi kollade runt lite och hon skulle shoppa, men kräsen som hon är blev det inget för hennes del. Jag däremot köpte en halsduk och ett par jeansleggings som är lite åt det glansiga hållet. Blev så avis på syster min så jag var tvungen att köpa likadana!

Just nu sitter jag och kollar på sveriges fulaste hem, ganska kul faktiskt, haha! Sjukt hur det kan se ut hemma hos folk, osmikrande in i det sista. Imorn är det restdag i skolan också, innebär att alla som vart duktiga är lediga, medans jag måste fixa mitt ig i geografi. Segt men skönt att få det överstökat! Efter det ska jag hem till en killkompis och äta middag och chilla, och sen på ons ska jag till pernies moster och slagga där. Så, det var en liten uppdatering för vad som skett idag och vad som väntar. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0