Så ska det låta

Hej bloggen. Har käkat middag för ett tag sen, det blev lasange, så satans gott så jag tröttnar aldrig. Läste också att SATC 2 kommer visas på bio den 28 maj 2010! Jag längtar redan efter film nummer två. Första filmen var ju så bra, lite töntig men ändå grym. Men jag kommer nog inte orka vänta så länge så jag får väl ta en helkväll, eller rättare sagt - dag med min älskade satc box.

Imorn ska jag hur som helst på tv-inspelning. Vi ska dit med svenska c kursen, och ja, det är obligatoriskt. Vi ska vara i karlaplan halv tre för att sedan gå på, inte vilken inspelning som helst utan checka nu, SÅ SKA DET LÅTA! Hahah, ja det är sant. Programmet är iofs lite charmigt så jag hoppas på en lyckad eftermiddag och nya kunskaper. Låter som värsta pluggisen ju, way to go sara!


det går inte att ladda upp några bilder för internet är helt cp
så jag skiter i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0